اسلاید قبلی
اسلاید بعدی

فروشگاه‌ اتکا یکی از بزرگترین  فروشگاه های زنجیره ای در ایران است که در سراسر کشور فعالیت می‌کنند. فروشگاه اتکا از زاویه مشتریان و صاحبان کسب و کار، مزایای زیادی دارند. فروشگاه اتکا بتدا در سال ۱۳۴۴ تحت عنوان اتحادیه تعاونی ارتش به وجود آمد. در ادامه در سال ۱۳۸۴ به عنوان شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای اتکا تغییر نام دارد. شهرت این هلدینگ اقتصادی به دلیل شرکت فروشگاه‌های اتکا است که مالک یکی از قدیمی‌ترین فروشگاه‌های زنجیره ای کشور است. شرکت دیگر شناخته شده این هلدینگ صنام است که طی دهه‌های هفتاد و هشتاد تلویزیون‌های آن برای ایرانیان شناخته شده بود. 

ویژگی‌ها و مزایای فروشگاه‌ اتکا :

1- تنوع کالاها و خدمات در فروشگاه اتکا:

فروشگاه‌ های اتکا به عنوان یکی از بزرگترین زنجیره‌های فروشگاهی در ایران، محصولات و خدمات متنوعی را ارائه می‌دهند. از مواد غذایی گرفته تا لوازم خانگی، لوازم بهداشتی و حتی لوازم الکترونیکی و لوازم ورزشی، همه در این فروشگاه‌ها موجود هستند.

2- قیمت مناسب:

یکی از مزایای اصلی فروشگاه‌های اتکا، قیمت مناسب و رقابتی کالاهاست. این فروشگاه‌ها به دلیل حجم بالای فروش و تعداد شعب، می‌توانند قیمت‌های رقابتی را به مشتریان ارائه دهند.

3- تخفیف‌ها و پیشنهادات ویژه:

 فروشگاه‌ اتکا به طور دوره‌ای تخفیف‌ها و پیشنهادات ویژه‌ای را برای مشتریان ارائه می‌دهند که می‌تواند به صرفه‌جویی بزرگی برای آن‌ها منجر شود.

4- وجود شعب فراوان فروشگاه های اتکا:

فروشگاه‌های اتکا شعبه های زنجیره ای در سراسر ایران دارند و در تمام استان‌های ایران فعال بوده‌ است و دارای ۷۳۰ شعبه در کشور است.که این امر به مشتریان این امکان را می‌دهد تا به راحتی به خرید کالاهای مورد نیازشان بپردازند. این شعبه‌ها در شهرهای بزرگ و کوچک و حتی روستاها قابل دسترس هستند.

5- برگزاری جشنواره‌ها و رویدادهای خاص:

فروشگاه‌های اتکا شعبه های زنجیره ای در سراسر ایران دارند که این امر به مشتریان این امکان را می‌دهد تا به راحتی به خرید کالاهای مورد نیازشان بپردازند. این شعبه‌ها در شهرهای بزرگ و کوچک و حتی روستاها قابل دسترس هستند.

6- خدمات پس از فروش:

فروشگاه‌های اتکا از خدمات پس از فروش مناسبی نیز برخوردارند. این شامل تعمیرات و خدمات پس از فروش برای برخی از محصولات الکترونیکی و لوازم خانگی است.

فروشگاه اتکا

آدرس فروشگاه اتکا در کیش در گوگل مپ

جزیره کیش، شهرک پردیس خیابان حافظ

آدرس فروشگاه اتکا در جاسک کیش در گوگل مپ

جزیره کیش،جاسک،بلوار جاسک بین طلوع و میدان سعدی

شماره تماس و سایت رسمی فروشگاه اتکا در کیش

شرایط فروشگاه های اتکا برای نیروهای مسلح در سراسر ایران

فروشگاه‌های اتکا به عنوان یکی از بزرگترین زنجیره‌های فروشگاهی در ایران، شرایط خاصی را برای افراد نیروهای مسلح در سراسر کشور ارائه می‌دهند. این شرایط عموماً به منظور حمایت از این گروه از جامعه و تسهیل در دسترسی به کالاها و خدمات ضروری برای آنها تدارک دیده می‌شود. در ادامه به توضیحات بیشتر در این زمینه می‌پردازیم:

1- پشتیبانی در زمانهای ویژه:

در صورتی که نیروهای مسلح به دلیل وظیفه‌های خاص خود در زمان های خاص به خرید نیاز دارند، فروشگاه‌های اتکا ممکن است خدمات و پشتیبانی ویژه‌ای را برای آنها در این زمانها فراهم کنند.

2- موجودی کالاها:

برخی از فروشگاه‌های اتکا به صورت مخصوص موجودی خاصی از کالاها را برای افراد نیروهای مسلح نگهداری می‌کنند، به منظور اطمینان از دسترسی آسان به آنها.

3- تخفیف‌ها و امتیازات ویژه:

فروشگاه‌های اتکا معمولاً برای افراد نیروهای مسلح تخفیف‌ها و امتیازات ویژه‌ای را ارائه می‌دهند. این تخفیف‌ها می‌تواند درصدی از قیمت کالاها یا خدمات یا امتیازاتی برای استفاده در خرید‌های آتی باشد.

هتل های طرف قرارداد با نیروهای مسلح در کیش

اطلاعات و مشخصات هتل هایی که قرارداد با نیروهای مسلح دارند، در این سایت به‌روز و قابل دسترسی است. برای کسب اطلاعات بیشتر و رزرو اقامت در هتل های مرتبط، لطفاً به مطلب هتل های طرف قرار داد با نیروهای مسلح در کیش مراجعه فرمایید.

پرسش و پاسخ کاربران

شرایط استفاده از رایانه در فروشگاه‌های اتکا برای نیروهای مسلح ممکن است بسته به سیاست‌ها و قوانین داخلی هر فروشگاه، متغیر باشد.

بله، فروشگاه‌های اتکا معمولاً انواع مختلفی از کالاها از جمله مواد غذایی، لوازم خانگی، لوازم بهداشتی، لوازم الکترونیکی و… را با کیفیت مناسب و تنوع بالا ارائه می‌دهند.

برخی از هتل‌ها اجازه ورود حیوانات خانگی را ممکن می‌سازند، اما بهتر است این امر را قبل از رزرو با هتل مورد نظر هماهنگ کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *